12 marca 2015

Oferta

Działalność firmy it4med jest oparta na doradztwie w zakresie rozwiązań informatycznych w biznesie. Specjalizujemy się we wdrażaniu i integracji rozwiązań dla sektora opieki zdrowotnej. Wspieramy Klienta zarówno na etapie projektowania rozwiązań, jak i ich realizacji począwszy od dostawy sprzętu, instalacji, integracji oprogramowania, szkolenia i utrzymania.

Duża część naszych Klientów korzysta z naszego doświadczenia i autoryzacji w zakresie wdrażania, serwisowania i szkolenia użytkowników aplikacji mMedica. W tym zakresie posiadamy status Srebrnego Partnera firmy ASSECO POLAND S.A.

Aktualne informacje o tym produkcie znajdziecie Państwo na dedykowanej stronie producenta oprogramowania: www.mmedica.asseco.pl

Rozwój to główny priorytet naszych działań na potrzeby Klientów. Dlatego jesteśmy ukierunkowani na stałą współpracę umożliwiającą dobre rozeznanie potrzeb, dostosowanie odpowiednich narzędzi, a następnie należyte ich utrzymanie i rozwój. Nasze działania bazują nie tylko na budowie rozwiązań technicznych, ale dużą wagę przywiązujemy do zagadnień związanych z takimi wartościami jak etyka zawodowa, zaufanie, miła atmosfera, wzajemne poszanowanie. Staramy się, aby wszystkie te atuty przyczyniały się, ale i nie przekraczały granic profesjonalnej współpracy.

Duży zakres naszych działań ukierunkowany jest na kontraktowanie i rozliczenia świadczeń zdrowotnych. Wspieramy naszych Klientów w procesach przygotowania ofert, właściwej ewidencji dokumentacji medycznej, sprawozdawczości i rozliczeń. Szczegółowe wymogi dotyczące tych działań są publikowane na stronie: www.nfz.gov.pl

Kluczowe obszary działalności

Doradztwo:

  • analiza zapotrzebowania i możliwości technicznych oczekiwanych rozwiązań;
  • optymalizacja procesów działania podmiotów leczniczych, organizacji;
  • wsparcie użytkowników w zakresie kontraktowania i realizacji umów.

Oprogramowanie:

  • systemy informatyczne wiodących, sprawdzonych na rynku producentów;
  • oprogramowanie własne;
  • oprogramowanie antywirusowe.

Narzędzia:

  • elementy związane ze stosowaniem e-podpisu;
  • urządzenia fiskalne;
  • dedykowane urządzenia peryferyjne: czytniki, skanery, drukarki.

Sprzęt:

  • dostawa i serwis sprzętu komputerowego;
  • sprzedaż i serwis urządzeń fiskalnych;
  • dobór urządzeń peryferyjne tj. skanery, drukarki;
  • urządzenia do podpisu kwalifikowanego.

Wdrożenia:

  • dostosowanie zakresu działań do założonych przez Klienta celów;
  • sposób prowadzenia dostosowany do możliwości Klienta;
  • dynamika prac dostosowana do oczekiwań Klienta.

Serwis:

  • utrzymanie i wsparcie użytkowników w zakresie stosowanych systemów;
  • wsparcie użytkowników w zakresie ewidencji i rozliczeń;
  • procesy związane z odtwarzaniem i migrowaniem systemów bazodanowych;
  • utrzymanie i naprawa infrastruktury sprzętowej.

Szkolenia:

  • szkolenia indywidualne w zakresie stosowanych rozwiązań;
  • warsztaty tematyczne w grupach;
  • prezentacje tematyczne produktów.